Ma megjött végre a 23 colos vázú Csepel Traction 300 túrakerékpár, amelyből fél év után 2 db-ot tudtak szerelni a Vörös-tengeri hajózási válság miatt. A lényeg, hogy az egyik az enyém lett, és már-már meglepő módon a tavalyival azonos áron.
Csepel kormány- és nyeregalkatrészek, felnik, hajtómű; Shimano mechanikus láncváltók, tárcsafékek, kerékagyak; Suntour villa; Schwalbe gumik; erős fényű Büchel LED lámpák. Megtartottam a jól bevált Selle San Marco Trekking Open-Fit Gel nyerget, és a nyeregcsőbilincset gyorszárasra cseréltettem.
Elvileg ez egy jó ár-érték arányú bringa, meglátjuk, hozza-e majd a 2007-es Merida Crossway szintjét, amelyet most váltott. Meg kell mondjam, a dizájntól nem vagyok elájulva: bár egyáltalán nem ronda, de a színválasztáson és a logón szerintem könnyedén javíthatna a Csepel.
Rendeltem egy törzskönyvet a BikeSafe Nonprofit Kft.-től, aminek talán két haszna lehet. Az egyik, hogy a nem analfabéta tolvajok esetleg hallottak a BikeSafe adatbázisáról, és esetleg elriasztja őket a matricájuk. A másik, hogy ha mégis ellopják a bringát, akkor egyszerűsödik az infóátadás a rendőrség felé, mert ők használják ezt az adatbázist.